Průšvich bude žehlit nový šéf Volkswagenu, už ho jmenovali

Volkswagen
Volkswagen, foto: Archiv AutoRoad.cz
ar2 26. září 2015 11:12
Sdílej:

Dozorčí rada Volkswagenu jmenovala nového generálního ředitele, který v první řadě bude řešit aféru s emisemi dieselových agregátů.

Po odstoupení Prof. Dr. Martina Winterkorna, který rezignoval kvůli skandálu DieselGate, přebírá otěže Volkswagenu 62 letý Matthias Müller.

Už nyní se ke všemu vyjádřil. Müller v prohlášení vzkazuje: „Mým největším úkolem a zároveň prioritou je získat zpět důvěru zákazníků. Zavazuji se, že vše důkladně prošetřím v maximální transparentnosti.“

Celé vyšetřování bude probíhat, jak sám Müller tvrdí, pod jeho dohledem. Chtěl by být nekompromisní a vše vysvětlit. Nechce dle svých slov, nechat pošpiněnou pověst značky Volkswagen.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?