Alfa Romeo potřebuje nutně oživit svou modelovou nabídku a tak přichází s novou edicí Giulietta Sprint Speciale. Ta odkazuje na prototyp s designem od Bertoneho z roku 1957.
Tato edice se prakticky neliší od loňské verze a dostala nové označení Sprint. Pod tímto slůvkem se ukrývají nová 17palcová černě lakovaná litá kola, specifické nárazníky a boční prahy. Hlavními novinkami jsou sportovní podvozek a zvětšené brzdy Brembo se čtyřpístkovými červeně lakovanými třmeny.
Co se týče kabiny, sedadla nabídnou čalounění v kombinaci látka / Alcantara, kožený volant, červené kontrastní švy, stříbrné dekory a nebo sada hliníkových pedálů. Kdo má rád příplatky, tak si může objednat retro vzhled hlavice řadicí páky.
Pod kapotou je k dispozici 1,4-litrový čtyřválec MultiAir o výkonu 150 koní, a dále pak dvoulitrový turbodiesel JDTM s výkonem 175 koní. Komu je to stále málo, vrcholnou verzí model s benzinovým přeplňovaným motorem 1.75 TBi o výkonu 240 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.