Honda před několika dny vypustila do světa první snímky desáté a zcela revoluční generace oblíbeného Civicu ve verzi sedan. Nyní přichází s videem, které nám tento nový model přibližuje. Zároveň si můžeme prohlédnout, jak vypadalo jeho slavnostní odhalení včetně proslovu šéfdesignera.
Automobilka tento model prezentuje jako nejpokročilejší a nejsportovnější Civic všech dob. Tomu nasvědčuje i agresivní výraz masky, stejně tak jako svažující se záď ve stylu fastback nebo ostré, musculaturní rysy. I přes mezigenerační nárůst, (interiér má být dokonce největší ve své třídě a rovněž povyrostl i kufr) se podařilo inženýrům Hondy ušetřit 30,8 kg.
Technologický posun je patrný i v interiéru, který je plný nových a kvalitnějších materiálů. Honda se rozloučila s komplikovanou dvoupatrovou palubní deskou. Ta byla nahrazena konvenčním interiérem s dvojicí interaktivních displayů. Jeden funguje jako výstup palubního multimediálního systému, zatím co druhý nahradil běžný běžnou kapličku přístrojů.
Velký důraz byl kladen na odhlučnění a na utěsnění kabiny. Únik vzduchu se údajně snížil až o 52%. Na americkém trhu tato novinky nabízí hned s dvojicí motorů: 1,5 litrovým VTEC Turbo se 178 koňmi a atmosférický dvoulitr se 158 koňmi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?