Díky autosalonu ve Frankfurtu se objevují první zprávy o faceliftu současné třetí generace Škody Octavia. Ta přijde možná už na konci roku 2016.
Vůz je již v polovině svého životního cyklu a tak je jasné, že automobil potřebuje nutné omlazení. Nejvýznamnější změnou projde přední a zadní část, kdy Octavia zřejmě přejde na rozdvojené přední světlomety. Ty budou mít zabudované LED pásky pro denní svícení ve své spodní části. K tomu se přidá i nová mřížka chladiče a celkově bude "nová" Octavie vypadat podobně jako nový Superb.
Pokud jde o koncová světla, i ty dostanou čistší grafiku a podle zákulisních zpráv se změny dočkají i oba nárazníky. Pokud jde o interiér, vývojáři značky pracují na zlepšení technologií, takže Octavia dostane zdokonalený infotainment, nové bezpečnostní a asistenční systémy a doufejme, že i lepší materiály v kabině.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.