Bavorská automobilka zvažuje stavbu nového supersportovního automobilu s pořádným motorem V8 v útrobách. Jeho stavba by ale nebyla v režii BMW, nýbrž automobilky sídlící ve Woking.
Web Car Magazine přišel s informací, že automobilka BMW již delší dobu uvažuje o stavbě pořádného supersportu s výkonným motorem V8 umístěným mezi nápravy. Jeho stavba by ale měla být v režii automobilky McLaren.
S tou BMW vede rozhovory o již od února letošního roku. Pokud budou tyto rozhovory úspěšné měly by se první vozy dostat ke svým majitelům již začátkem roku 2019.
Základem tohoto nového supersportu se stane karbonové jádro budoucí generace McLarenu 650S. Jeho srdcem se stane již zmíněný čtyřlitrový osmiválec s dvojicí elektrických turbodmychadel s výkonem 750 koní.
Své premiéry by se vůz mohl dočkat již v průběhu 68. ročníku autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, čili v roce 2017.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.