V rozhovoru pro britský magazín AutoCar odtajnil šéf Maserati datum, kdy bude představeno první SUV v historii značky.
Harald Wester, šéf italského Maserati se rozpovídal během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem pro britský časopis AutoCar. V tomto rozhovoru přiznal, že Maserati Levante je již ve finální fázi testování a měli bychom ho očekávat velmi brzy.
Konkrétně již v únoru příštího roku. To je totiž doba, kdy proběhne slavný autosalon v Ženevě a právě zde bude Levante slavnostně odhaleno.
Wester rovněž v rozhovoru potvrdil, že Maserati pracuje na nové hybridní pohonné jednotce. Ta ovšem dorazí až později. Přiznal také, že do roku 2018 by se měla nabízet i hybridní varianta vozů Ghibli a Quattroporte.
Maserati ale pracuje i na dalších modelech. Těšit se můžeme na nástupce modelů Granturismo a Grancabrio nebo na nový sportovní vůz s pohonem zadních kol a pětisetkoňový motor V8 v jeho útrobách.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?