V rozhovoru pro britský magazín AutoCar odtajnil šéf Maserati datum, kdy bude představeno první SUV v historii značky.
Harald Wester, šéf italského Maserati se rozpovídal během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem pro britský časopis AutoCar. V tomto rozhovoru přiznal, že Maserati Levante je již ve finální fázi testování a měli bychom ho očekávat velmi brzy.
Konkrétně již v únoru příštího roku. To je totiž doba, kdy proběhne slavný autosalon v Ženevě a právě zde bude Levante slavnostně odhaleno.
Wester rovněž v rozhovoru potvrdil, že Maserati pracuje na nové hybridní pohonné jednotce. Ta ovšem dorazí až později. Přiznal také, že do roku 2018 by se měla nabízet i hybridní varianta vozů Ghibli a Quattroporte.
Maserati ale pracuje i na dalších modelech. Těšit se můžeme na nástupce modelů Granturismo a Grancabrio nebo na nový sportovní vůz s pohonem zadních kol a pětisetkoňový motor V8 v jeho útrobách.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.