V rozhovoru pro britský magazín AutoCar odtajnil šéf Maserati datum, kdy bude představeno první SUV v historii značky.
Harald Wester, šéf italského Maserati se rozpovídal během autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem pro britský časopis AutoCar. V tomto rozhovoru přiznal, že Maserati Levante je již ve finální fázi testování a měli bychom ho očekávat velmi brzy.
Konkrétně již v únoru příštího roku. To je totiž doba, kdy proběhne slavný autosalon v Ženevě a právě zde bude Levante slavnostně odhaleno.
Wester rovněž v rozhovoru potvrdil, že Maserati pracuje na nové hybridní pohonné jednotce. Ta ovšem dorazí až později. Přiznal také, že do roku 2018 by se měla nabízet i hybridní varianta vozů Ghibli a Quattroporte.
Maserati ale pracuje i na dalších modelech. Těšit se můžeme na nástupce modelů Granturismo a Grancabrio nebo na nový sportovní vůz s pohonem zadních kol a pětisetkoňový motor V8 v jeho útrobách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.