Suzuki v průběhu Frankfurtského autosalonu odhalilo zcela nový hatchback. Ten v sobě má skrývat zábavu i praktičnost. Bude tomu ale skutečně tak?
Nové Baleno se stane konkurencí pro zavedené modely jako je Polo, Fabie nebo Fiesta. Suzuki slibuje v této třídě největší kufr (355 litrů).
Interiér vozu je plný moderních technologií. Nabízí nový multimediální systém s sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, zadní parkovací kamery, adaptivní tempomat nebo systém automatického brzdění.
Díky využití zcela nové lehké platformy vůz váží pouhých 900 kg. Díky této nízké hmotnosti si mohlo Suzuki dovolit použít menší motory. Základem nabídky je tříválcový agregát 1,2 litru s výkonem 90 koní, naopak nejsilnější pohonná jednotka disponuje výkonem 112 koní. Motor je zkombinován s pětistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT.
K dispozici má být i verze se systémem rekuperace kinetické energie.
Na trhu se Baleno objeví již na jaře příštího roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?