Suzuki v průběhu Frankfurtského autosalonu odhalilo zcela nový hatchback. Ten v sobě má skrývat zábavu i praktičnost. Bude tomu ale skutečně tak?
Nové Baleno se stane konkurencí pro zavedené modely jako je Polo, Fabie nebo Fiesta. Suzuki slibuje v této třídě největší kufr (355 litrů).
Interiér vozu je plný moderních technologií. Nabízí nový multimediální systém s sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, zadní parkovací kamery, adaptivní tempomat nebo systém automatického brzdění.
Díky využití zcela nové lehké platformy vůz váží pouhých 900 kg. Díky této nízké hmotnosti si mohlo Suzuki dovolit použít menší motory. Základem nabídky je tříválcový agregát 1,2 litru s výkonem 90 koní, naopak nejsilnější pohonná jednotka disponuje výkonem 112 koní. Motor je zkombinován s pětistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT.
K dispozici má být i verze se systémem rekuperace kinetické energie.
Na trhu se Baleno objeví již na jaře příštího roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?