Suzuki v průběhu Frankfurtského autosalonu odhalilo zcela nový hatchback. Ten v sobě má skrývat zábavu i praktičnost. Bude tomu ale skutečně tak?
Nové Baleno se stane konkurencí pro zavedené modely jako je Polo, Fabie nebo Fiesta. Suzuki slibuje v této třídě největší kufr (355 litrů).
Interiér vozu je plný moderních technologií. Nabízí nový multimediální systém s sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, zadní parkovací kamery, adaptivní tempomat nebo systém automatického brzdění.
Díky využití zcela nové lehké platformy vůz váží pouhých 900 kg. Díky této nízké hmotnosti si mohlo Suzuki dovolit použít menší motory. Základem nabídky je tříválcový agregát 1,2 litru s výkonem 90 koní, naopak nejsilnější pohonná jednotka disponuje výkonem 112 koní. Motor je zkombinován s pětistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT.
K dispozici má být i verze se systémem rekuperace kinetické energie.
Na trhu se Baleno objeví již na jaře příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.