Nová Audi S8 Plus popírá zákony fyziky díky svému výkonu

ar5, 17. září 2015, 06:52 Google+ Frankfurt 2015

Na letošním frankfurtském autosalonu je toho k vidění opravdu hodně a jednou z hlavních novinek je i ostrá limuzína od Audi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi S8 Plus (2015)

Audi S8 Plus (2015) | foto: Audi

Sdílejte článek

Nese název S8 Plus a svým výkonem doslova popírá zákony fyziky. Ptáte se proč? Tak předně výrobce říká, že tenhle sedan je "vrchol sportovního výkonu" a pod jeho kapotou najdeme vylepšený twin-turbo 4,0-litrový TFSI motor V8, který byl naladěn na výkon 605 koní a 700 Nm točivého momentu. To umožňuje luxusnímu sedanu zrychlení z 0-100 km / h za pouhých 3,8 sekundy a elektronicky omezenou maximální rychlost 305 km / h.

Zvýšený výkon by však byl sám o sobě "málo" a tak je  S8 Plus vybavena adaptivním vzduchovým odpružením, upraveným dynamickým systémem řízení a uhlíkovo keramickými brzdami s antracitově šedými třmeny s logem Audi.

Mezi další přednosti patří hromada doplňků z uhlíkového vlákna, sportovní výfukový systém a nebo speciální 21-palcová litá kola. Interiér nebyl ochuzen o komfortní sportovní sedadla, hliníkové obložení a akcenty v kartáčované klavírní černi. K dispozici jsou taktéž pedály z nerezové oceli a červené kontrastní prošití sedadel a volantu.

Nová Audi S8 Plus půjde do prodeje v Německu letos v listopadu a její cena začíná na 145,200 eurech.

Vytisknout

Diskuze: Nová Audi S8 Plus popírá zákony fyziky díky svému výkonu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Executive

TEST: Revoluční automat nás překvapil! Čím? - Honda CR-V 1.6 i-DTEC AT9…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud