Citroën během autosalonu ve Frankfurtu živě odhalil nový koncept Cactus M. Pokud máte zájem o projížďku v tomto voze Citroën vám může pomoci.
Citroën ve Frankfurtu odhalil očekávaný koncept s názvem Cactus M. Ten samozřejmě vychází z běžného sériového Cactusu, na rozdíl od něj má ale pouze dva páry dveří. Největší změnou je ale absence pevné střechy, přesně ve stylu legendárního vozu Citroëm Méhari.
Vůz svým vzezřením jasně ukazuje, že je stvořen pro letní plážové radovánky. Tak je i prezentován samotným výrobcem. Na speciálním webu, beachandbreakfast.cool, navíc běží soutěž pořádaná Citroënem. Vítěz této soutěže získá víkendový pobyt na slunné portugalské pláži. Součástí výhry je ale i zapůjčení koncepčního vozu Cactus M, který může výherce po celý víkend v Portugalsku využívat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?