Citroën během autosalonu ve Frankfurtu živě odhalil nový koncept Cactus M. Pokud máte zájem o projížďku v tomto voze Citroën vám může pomoci.
Citroën ve Frankfurtu odhalil očekávaný koncept s názvem Cactus M. Ten samozřejmě vychází z běžného sériového Cactusu, na rozdíl od něj má ale pouze dva páry dveří. Největší změnou je ale absence pevné střechy, přesně ve stylu legendárního vozu Citroëm Méhari.
Vůz svým vzezřením jasně ukazuje, že je stvořen pro letní plážové radovánky. Tak je i prezentován samotným výrobcem. Na speciálním webu, beachandbreakfast.cool, navíc běží soutěž pořádaná Citroënem. Vítěz této soutěže získá víkendový pobyt na slunné portugalské pláži. Součástí výhry je ale i zapůjčení koncepčního vozu Cactus M, který může výherce po celý víkend v Portugalsku využívat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.