Citroën během autosalonu ve Frankfurtu živě odhalil nový koncept Cactus M. Pokud máte zájem o projížďku v tomto voze Citroën vám může pomoci.
Citroën ve Frankfurtu odhalil očekávaný koncept s názvem Cactus M. Ten samozřejmě vychází z běžného sériového Cactusu, na rozdíl od něj má ale pouze dva páry dveří. Největší změnou je ale absence pevné střechy, přesně ve stylu legendárního vozu Citroëm Méhari.
Vůz svým vzezřením jasně ukazuje, že je stvořen pro letní plážové radovánky. Tak je i prezentován samotným výrobcem. Na speciálním webu, beachandbreakfast.cool, navíc běží soutěž pořádaná Citroënem. Vítěz této soutěže získá víkendový pobyt na slunné portugalské pláži. Součástí výhry je ale i zapůjčení koncepčního vozu Cactus M, který může výherce po celý víkend v Portugalsku využívat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?