Pokud je vám jméno Toyota C-HR povědomé vězte, že nejde o žádnou náhodu. C-HR se skutečně ukázal již podruhé a přesto poprvé.
Koncepční automobil Toyota C-HR jsme mohli poprvé spatřit již v roce 2014 na pařížském autosalonu. Jednalo se o designovou studii svěžího třídveřového crossoveru.
Vraťme se ale do současnosti. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu totiž Toyota prezentuje rovněž koncept s názvem C-HR. Jedná se totiž o prodlouženou, pětidveřovou verzi, konceptu, který byl představen v Paříží v roce 2014. Přidání dalšího páru dveří ale samozřejmě není jedinou novinkou současného konceptu C-HR. Vůz byl jako celek přepracován a velice se tak přiblížil sériové výrobě.
I když tento vůz vypadá na pohled natolik agresivně, je to vlastně velký dobrák. Jde totiž samozřejmě, jak je dnes již u konceptů na denním pořádku, hybrid. Toyota se navíc chlubí tím, že pohonná jednotka v C-HR generuje více než čtyřiceti procentní tepelnou účinnost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?