Pokud je vám jméno Toyota C-HR povědomé vězte, že nejde o žádnou náhodu. C-HR se skutečně ukázal již podruhé a přesto poprvé.
Koncepční automobil Toyota C-HR jsme mohli poprvé spatřit již v roce 2014 na pařížském autosalonu. Jednalo se o designovou studii svěžího třídveřového crossoveru.
Vraťme se ale do současnosti. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu totiž Toyota prezentuje rovněž koncept s názvem C-HR. Jedná se totiž o prodlouženou, pětidveřovou verzi, konceptu, který byl představen v Paříží v roce 2014. Přidání dalšího páru dveří ale samozřejmě není jedinou novinkou současného konceptu C-HR. Vůz byl jako celek přepracován a velice se tak přiblížil sériové výrobě.
I když tento vůz vypadá na pohled natolik agresivně, je to vlastně velký dobrák. Jde totiž samozřejmě, jak je dnes již u konceptů na denním pořádku, hybrid. Toyota se navíc chlubí tím, že pohonná jednotka v C-HR generuje více než čtyřiceti procentní tepelnou účinnost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.