Na právě probíhající výstavě ve Frankfurtu odhalila společnost BMW novou edici modelu M6 s názvem Competition Edition. Ta nabízí v podstatě jen dva nové prvky, a to speciální kombinaci laku a obří maximálku.
Speciální model je dodáván s možností výběru ze dvou barev karoserie -alpská bílá a žlutá Austin. V barvě Alpine White vůz představuje ozdobné pruhy na karoserii, černá 20-palcová M kola z lehkých slitin v dvojitými paprsky a loga speciální edice na boku vozu.
Edice Competition dále přidává mřízku chladiče v tmavém laku, ve kterém jsou vyvedeny i kliky dveří a boční žábry. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, ze stejného materiálu je pak i zadní spoiler a difuzor.
V kabině je už standardem kůže Merino v černé barvě s kontrastním prošíváním. Verze M6 Competition má dále kovové prahové desky s nápisy edice, kryty otočných ovladačů z uhlíkových vláken a sportovní M volant. Pro pořádný poslech hudby je možné mít audiosystém Harman Kardon nebo Bang & Olufsen systém se 16 reproduktory a výkonem 1200 wattů.
Pod kapotou je upravený 4,4-litrový zážehový osmiválec, který má celkový výkon 600 koní a maximální točivý moment 700 Nm. Nechybí ani speciální balíček M, jenž odblokoval omezovač rychlosti a vůz je schopný dosáhnout rychlosti 305 km / h. Kdo by snad měl o speciální bávo zájem, už je možné jej objednávat, a to za cenu 17,700 Eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?