Japonská automobilka Infiniti si pro své zákazníky přichystala pro autosalon ve Frankfurtu novou limitovanou edici svého oblíbeného modelu. O jaký model se jedná? Co přináší nového? To zjistíte v následujících řádcích.
Luxusní odnož Nissanu s sebou do Frankfurtu přiváží novu limitovanou edici oblíbeného SUV QX70 s názvem Ultimate.
Ta je vybavena novým předním spliterem, matně černými mřížkami v masce chladiče a novým zadním difuzorem s integrovanými mlhovými světly. Ultimate je také vybavena novými světlomety pro denní svícení a zcela novým, atraktivním designem 21“ kol.
Infiniti bohužel nezveřejnilo design interiéru, ale prohlašuje že v kabině nalezneme sedadla potažené prémiovou kůží s kontrastním fialovým prošíváním.
Na výběr bude mít zákazník hned dvojici motorů: zážehový agregát V6 3,7 litru nebo naftovou třílitrovou „vé šestku“. Obě motorizace jsou spárovány se sedmirychlostní automatickou převodovkou a, pro Infiniti standardním, pohonem všech kol.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?