Mansory je jednou z našich oblíbených „tunerských“ společností. Jejich posledním výtvorem je upravená Tesla S.
Mansory je švýcarská společnost, která se specializuje zejména na úpravu luxusních automobilů. Jejich posledním výtvorem je úprava elektromobilu Tesla Model S.
Jedná se sice o úpravy vzhledu, musíme ale přiznat, že se jedná o velmi podařené úpravy.
Exteriér je vyveden ve sněhobílé barvě. Na té skvěle vynikají limetkově zelené pruhy. Barevné kombinace ale není jedinou specialitou tohoto vozu. Za zmínku stoj nový aerodynamický body kit. Ten obsahuje karbonový nový přední nárazník, prahy a zadní nárazník s integrovaným difuzorem.
Automobil se může rovněž pyšnit novými LED světly pro denní svícení a hliníkovými koly s průměrem 22“.
Zelená barva hraje prim i v interiéru. Kromě tohoto výrazného prvku zde také nalezneme hliníkové pedály, sportovní volant a hliníkové desky prahů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?