Specialista na audioaparaturu Bose a japonská automobilka Infiniti spojili své síly a vytvořili speciální hudební edici sedanu Q50.
Ta dostala označení Q50 Sound Studio by Bose a svým majitelům nabídne především ukázkově čistý a silný zvuk hudební aparatury. Speciální edice je totiž vybavena 14 reproduktory Bose, příjmačem signálu DAB a GPS navigací.
Tento model se také stane prvním autem, vybaveným synchronizační technologií, která slibuje vytvořit "dojem koncertního sálu". Q50 Sound Studio by Bose bude mít také technologii Bose AudioPilot2 Noise Compensation, která neustále monitoruje a upravuje hlasitost hudby v závislosti na rychlosti vozidla a průniku nežádoucích zvuků z okolí do kabiny.
Pod kapotou nové edice budou k dispozici dva motory. Přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový benzin vyprodukuje 211 koní a 350 Nm točivého momentu, zatímco 2,2-litrový čtyřválcový diesel vyvine 170 koní a 400 Nm točivého momentu.
Speciální edice se světu představí na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje se dostane ještě letos v říjnu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?