Specialista na audioaparaturu Bose a japonská automobilka Infiniti spojili své síly a vytvořili speciální hudební edici sedanu Q50.
Ta dostala označení Q50 Sound Studio by Bose a svým majitelům nabídne především ukázkově čistý a silný zvuk hudební aparatury. Speciální edice je totiž vybavena 14 reproduktory Bose, příjmačem signálu DAB a GPS navigací.
Tento model se také stane prvním autem, vybaveným synchronizační technologií, která slibuje vytvořit "dojem koncertního sálu". Q50 Sound Studio by Bose bude mít také technologii Bose AudioPilot2 Noise Compensation, která neustále monitoruje a upravuje hlasitost hudby v závislosti na rychlosti vozidla a průniku nežádoucích zvuků z okolí do kabiny.
Pod kapotou nové edice budou k dispozici dva motory. Přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový benzin vyprodukuje 211 koní a 350 Nm točivého momentu, zatímco 2,2-litrový čtyřválcový diesel vyvine 170 koní a 400 Nm točivého momentu.
Speciální edice se světu představí na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje se dostane ještě letos v říjnu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?