V červnu letošního roku jsme vám přinesli článek o úžasném technickém skvostu, který vyvinula americká společnost Rezvani. Ten nese název Beast a perfektně v sobě snoubí výkon 500 koní a hmotnost 750 kg. Jenže Beast má jednu zásadní chybu.
Tou není nic jiného než vysoká cena. Pro běžného člověka je totiž cena 165 000$ (téměř 4 000 000CZK) poměrně nepředstavitelná částka. Není tak divu, že mezi zákazníky Rezvani patří zpěvák Chris Brown a další známé celebrity.
Rezvani se ale nyní pokouší vyjít zákazníkům alespoň částečně vstříc a přichází s nový tzv. entry modelem. Ten nese název Beast Speedster. V jeho útrobách se nachází stejný motor od japonské Hondy jako v případě klasického Beastu. Jeho výkon již ale nedosahuje oslnivých 500 set koní, ale o celých 200 koňských sil méně. Další změny můžeme nalézt v interiéru. Ten je na rozdíl od spartánského Beastu daleko více přívětivější. Nalezneme zde dokonce kožené sedačky a konvenční přístrojový štít.
Bohužel i přesto, že se vůz rozloučil hned s dvěma sty koňmi, jeho cena je stále astronomická. Verzi Speedster si můžete totiž pořídit za 139 000$ (cca. 3 500 000CZK).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?