Italská automobilka Lancia stále hodlá nabízet svůj malý model Ypsilon a na frankfurtském autosalonu představí jeho omlazenou verzi.
Výrobce popisuje nový Ypsilon jako "svěží, moderní vůz s jedinečnou osobnost". Modernizace přitom obsahuje nový přední nárazník, mřížku chladiče a větší mlhová světla. Tento model bude k dispozici ve dvou nových barvách, včetně slonovinového laku Chic a modrého Blu di Blu.
Lancia zatím odmítla uvolnit fotky kabiny, ale řekla, že model je vybaven moderním čalouněním sedadel a přepracovanou palubní deskou s novými texturami. Tento model má také novou hlavici řadicí páky a k dispozici je tak ve standardu informační systém Uconnect s displejem o rozměru pět palců.
Pod kapotou bude k dispozici pět motorů, včetně:
- 1,2-litrového s výkonem 69 koní
- 0,9-l TwinAir Turbo s výkonem 85 koní
- 1,3-litrový Multijet s výkonem 95 koní
- 1,2 l LPG / benzín s výkonem 69 koní
- 0,9-litrový TwinAir Turbo methan / benzín s výkonem 80 koní
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?