Italská automobilka Lancia stále hodlá nabízet svůj malý model Ypsilon a na frankfurtském autosalonu představí jeho omlazenou verzi.
Výrobce popisuje nový Ypsilon jako "svěží, moderní vůz s jedinečnou osobnost". Modernizace přitom obsahuje nový přední nárazník, mřížku chladiče a větší mlhová světla. Tento model bude k dispozici ve dvou nových barvách, včetně slonovinového laku Chic a modrého Blu di Blu.
Lancia zatím odmítla uvolnit fotky kabiny, ale řekla, že model je vybaven moderním čalouněním sedadel a přepracovanou palubní deskou s novými texturami. Tento model má také novou hlavici řadicí páky a k dispozici je tak ve standardu informační systém Uconnect s displejem o rozměru pět palců.
Pod kapotou bude k dispozici pět motorů, včetně:
- 1,2-litrového s výkonem 69 koní
- 0,9-l TwinAir Turbo s výkonem 85 koní
- 1,3-litrový Multijet s výkonem 95 koní
- 1,2 l LPG / benzín s výkonem 69 koní
- 0,9-litrový TwinAir Turbo methan / benzín s výkonem 80 koní
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?