Samotný koncept přitom vznikl v rámci soutěže mezi svými globálními designérských studii a slibuje, že výsledek spojí "svobodu motocyklu" s "ovladatelností auta." S motocyklovým závodním speciálem RC213V upraveným pro silniční provoz nabízí koncept Project 2&4 volnost jízdy na motocyklu a ovladatelnost auta.
Koncept má minimalistický design, který je nepopiratelně sportovní. K dispozici je také "plovoucí sedadlo", které bylo navrženo ve smyslu "být co nejblíže k akci". Celková délka je 3 040 mm, šířka 1 820 mm a výška 995 mm. Hmotnost činí pouhých 405 kg, což možňuje maximální využití výkonu středově umístěného motoru.
Pohon zajišťuje pohonná jednotka, která byla vyvinuta pro špičkové závodní speciály MotoGP a vyladěna pro silniční provoz. Tento čtyřtaktní motor V-4 o obsahu 999 cm3 ukazuje hlavní filozofii společnosti, která inspiruje k inovacím a nápaditosti. Motor disponue maximálním výkonem 215 koní při 13 000 ot./min. a dosahuje maximálního točivého momentu přes 118 Nm při 10 500 ot./min.