 
            Jako každý rok bude i letošní ročník frankfurtského autosalonu nabitý novinkami. A právě mezi nimi nebude chybět novinka v podobě evropské verze oplastovaného Hyundaie i20 Active.
Model i20 Active byl nejprve představen v v Indii, konkrétně se tak stalo v prvním čtvrtletí tohoto roku. Nyní ale máme šanci spatřit a později i vlastnit evropskou verzi tohoto malého drsňáka. Do prodeje vstoupí už počátkem roku 2016 a výrobce jej označuje za kompaktní malý crossover. Ve skutečnosti je to ale jen oplastovaná a lehce zvýšená verze klasického pětidveřového hatchbacku.
Vůz bude nabízen s nově vyvinutým tříválcovým 1,0-litrovým přeplňovaným zážehovým motorem, který má být nabízen ve dvou výkonových liniích: 100 a 120 koní. Ten samý motor byl ostatně nedávno představen i u omlazené Kie Cee'd a dotyčná pohonná jednotka bude nabízena u všech karosářských variant i20ky.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?