Francouzská automobilka Renault představila novou limitovanou edici městského modelu Twingo s názvem Cosmic.
Základem je verze Twingo INTENS a nová speciální edice nabízí exkluzivní grafiku na bocích karoserie, černé doplňky karoserie v laku Etoile Black a a litá 16 palcová kola s diamantovým efektem Ultraviolet. Twingo Cosmic je taktéž možno objednat s exkluzivním diamantovým lakem Ultraviolet.
Interiér Twinga je vybaven sedadly v kombinaci kůže / látka, přičemž čalounění je ve fialovém odstínu a volant je potažen kůží. Tento model má také automatickou klimatizac, infotainment systém Connect R & GO a speciální podlahové rohože.
Speciální edice může být vybavena všemi motory pro standardní Renault Twingo, přičemž motor TCE 90 může být nyní spárovaný s automatickou převodovkou EDC. Díky tomu model dosáhne průměrné spotřeby 4,8 l / 100 km a emise CO2 jen 107 g / km.
Renault Twingo Cosmic je již k dispozici na objednávku na domácím trhu ve Francii, kde ceny začínají na částce 14200 eur. O tom, zda se tehle na míru upravený prcek dostane i k nám na trh, výrobce zatím neinformoval.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.