Britská automobilka McLaren se nevzdává se záplavou různých verzí svých modelů a včera představila novou edici Nürburgring 24H Edition. Ta se váže na model 650S Spider a slaví úspěch v loňských závodech 24 hodin na Nürburgringu.
Tehdy tovární jezdec Kevin Estre získal Pole position ve Dörr Motorsport 12C GT3 a jeho nejrychlejší kolo trvalo jen 8 minut a 10 sekund. To představovalo masivní zlepšení o 6 sekund ve srovnání s předchozím nejlepším výsledkem v dané třídě. Tento zakázkový 650S Spider se vyrobí v počtu osmi kusů a nese doplňky od divize MSO. Ty zahrnují přední splitter z uhlíkových vláken, zadní difuzor a boční rozšířené prahy.
Firma Dörr Motorsport měal na starosti vývoj kol a výfukového systému, zatímco v kabině se objevily některé zakázkové položky. Za zmínku stojí například balíček z uhlíkových vláken, speciální plaketu s nápisem edice, oranžové bezpečnostní pásy, sedadla potažená Alcantarou a ozdobné prošití v oranžovém odstínu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?