Britská automobilka McLaren se nevzdává se záplavou různých verzí svých modelů a včera představila novou edici Nürburgring 24H Edition. Ta se váže na model 650S Spider a slaví úspěch v loňských závodech 24 hodin na Nürburgringu.
Tehdy tovární jezdec Kevin Estre získal Pole position ve Dörr Motorsport 12C GT3 a jeho nejrychlejší kolo trvalo jen 8 minut a 10 sekund. To představovalo masivní zlepšení o 6 sekund ve srovnání s předchozím nejlepším výsledkem v dané třídě. Tento zakázkový 650S Spider se vyrobí v počtu osmi kusů a nese doplňky od divize MSO. Ty zahrnují přední splitter z uhlíkových vláken, zadní difuzor a boční rozšířené prahy.
Firma Dörr Motorsport měal na starosti vývoj kol a výfukového systému, zatímco v kabině se objevily některé zakázkové položky. Za zmínku stojí například balíček z uhlíkových vláken, speciální plaketu s nápisem edice, oranžové bezpečnostní pásy, sedadla potažená Alcantarou a ozdobné prošití v oranžovém odstínu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.