 
            A je to konečně tady, korejská automobilka Hyundai odhalila sportovní verzi svého hatchbacku i20 s názvem N Sport.
Pokud jde o design, auto přichází s řadou vizuálních vylepšení, včetně nových ráfků o velikosti 17 palců. Dále nabízí sportovní body kit se širšími bočními prahy, jiným předním a zadním nárazníkem a zadním spoilerem na pátých dveřích. Aby vůz vypadal a zněl co nejlépe, výrobce mu nadělil i výfukové sportovní potrubí z nerezové oceli, znáčky N na předním blatníku a víku kufru.
Ještě důležitější je výkonová stránka, kterou zajišťuje 1,4-litrový zážehový motor s výkonem 115 koní a se 160 Nm točivého momentu. Výkon je posílán na přední kola, a to výhradně přes 6-ti stupňovou manuální převodovku. Mezi další vylepšení pro i20 N Sport patří tužší nastavení pružin, poskytující "ostřejší jízdu a lepší dojem z jízdy", 4-kanálové ABS se systémem EBD a odvětrávané kotoučové brzdy na předních kolech.
Jak je to s cenou a případným vstupem do prodeje, to výrobce zatím neprozradil, ale zcela jistě se dočkáme ještě letos.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?