A je to konečně tady, korejská automobilka Hyundai odhalila sportovní verzi svého hatchbacku i20 s názvem N Sport.
Pokud jde o design, auto přichází s řadou vizuálních vylepšení, včetně nových ráfků o velikosti 17 palců. Dále nabízí sportovní body kit se širšími bočními prahy, jiným předním a zadním nárazníkem a zadním spoilerem na pátých dveřích. Aby vůz vypadal a zněl co nejlépe, výrobce mu nadělil i výfukové sportovní potrubí z nerezové oceli, znáčky N na předním blatníku a víku kufru.
Ještě důležitější je výkonová stránka, kterou zajišťuje 1,4-litrový zážehový motor s výkonem 115 koní a se 160 Nm točivého momentu. Výkon je posílán na přední kola, a to výhradně přes 6-ti stupňovou manuální převodovku. Mezi další vylepšení pro i20 N Sport patří tužší nastavení pružin, poskytující "ostřejší jízdu a lepší dojem z jízdy", 4-kanálové ABS se systémem EBD a odvětrávané kotoučové brzdy na předních kolech.
Jak je to s cenou a případným vstupem do prodeje, to výrobce zatím neprozradil, ale zcela jistě se dočkáme ještě letos.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.