Britská automobilka TVR byla v posledním desetiletí známá pro svou specifickou stavbu sportovních vozů. Její základ tvořil kovový trubkový rám, který byl „obalen“ laminátovou karoserií. V roce 2013 se společnost ale ocitla ve finanční krizi a takřka zmizela ze světa. Nedávno ale ohlásila svůj návrat.
Za tímto návratem stojí slavný konstruktér formule 1 a silničních vozů McLaren, Gordon Murray, ve spolupráci se slavnou americkou společností Cosworth.
Ke svému návratu oznámila automobilka, že v roce 2017 můžeme očekávat zcela nový sportovní vůz a to v produkci 250 vozů. Od tohoto prohlášení neuběhlo mnoho času a TVR vydává další. A to sice, že všech 250 avizovaných vozů, je již předobjednáno. Každý z 250 zájemců byl již vyzván k zaplacení zálohy 5 000 liber (zhruba 185 000 CZK).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?