Jihokorejská automobilka Hyundai patří mezi nejrychleji rostoucí značky dnešního automobilového průmyslu. Hyundai by tento fakt ještě potvrdilo a zakládá tak svou novou sub-značku s jednoduchým názvem N.
Ta se bude věnovat především úpravám běžných vozů na ostřejší verze a stavbě sportovních vozů.
N bude čerpat jednak z dlouholetých zkušeností značky Hyundai, hlavně z poznatků, které získalo oddělení Hyundai Motorsport během účasti ve světovém mistrovství v rally.
Jako demonstraci budoucích možností divize N, si Hyundai připravuje pro nadcházející autosalon ve Frankfurtu nový futuristický koncept.
Ten ponese jméno N 2025 Vision Gran Turismo a bude vystavován na stánku Hyundai po boku konceptu RM15 a nového rallyového speciálu i20.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?