Jihokorejská automobilka Hyundai patří mezi nejrychleji rostoucí značky dnešního automobilového průmyslu. Hyundai by tento fakt ještě potvrdilo a zakládá tak svou novou sub-značku s jednoduchým názvem N.
Ta se bude věnovat především úpravám běžných vozů na ostřejší verze a stavbě sportovních vozů.
N bude čerpat jednak z dlouholetých zkušeností značky Hyundai, hlavně z poznatků, které získalo oddělení Hyundai Motorsport během účasti ve světovém mistrovství v rally.
Jako demonstraci budoucích možností divize N, si Hyundai připravuje pro nadcházející autosalon ve Frankfurtu nový futuristický koncept.
Ten ponese jméno N 2025 Vision Gran Turismo a bude vystavován na stánku Hyundai po boku konceptu RM15 a nového rallyového speciálu i20.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?