Japonská automobilka Daihatsu nedávno představila nový koncept sedminístného SUV pro trh jihovýchdoní Asie.
Pro českého zákazníka zní název automobilky Daihatsu možná dosti exoticky a není vůbec čemu se divit. Této japonské automobilce se totiž na evropském kontinentu nikdy prodejně nedařilo a začátkem roku 2013 se z Evropy stáhl úplně. Společnost ovšem stále působí na trhu asijském a nutno říci že v celku úspěšně.
Pro právě probíhající autosalon v Jakartě si připravila hned několik novinek. Jednou z nich je nový koncept sedmimístného SUV s názvem FT. Celý tento koncept působí spíše než jako designová studie, jako prezentace připravovaného sériového modelu. Celý tento koncepční vůz je postaven na osmnáctipalcových kolech a poháněný benzínovým motorem o objemu 1,5 litru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.