 
            Hyundai zlevňuje i20, potvrzuje tak, že prodejní výsledky neodpovídají jejich představám a to nejen to.
Hyundai i20 se základním motorem a výbavou s klimatizací a rádiem koupíte nově za 234 990 Kč, tedy o rovných pět tisíc levněji. Naopak silnější 1,4 pořídíte o dvacet tisíc dráž. Zlevnění je zřejmě řešení na zoufale špatné prodeje.
Naopak zdražení silnější verze, tedy motoru, který bude konkurovat jednotkám TSI u největší konkurence Fabie, nechápeme. Zřejmě má toto zdražení „dotovat“ zlevnění základní verze.
Dlouhodobě zaznamenáváme citelný pokles prodejů značky Hyundai. Nejvíce je viněna reklamní kampaň, která se svou útočnou metodou tvůrcům vymkla kontrole a otočila se proti značce. Další zavinění nese sama automobilka, která nechala vystupňovat situaci s dealery na takovou úroveň, že přišla o spousty prodejců.
Pomůže zlevnění i20 prodejům? Uvažujete o ní? Tak čtěte náš test:
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?