Hyundai zlevňuje i20, potvrzuje tak, že prodejní výsledky neodpovídají jejich představám a to nejen to.
Hyundai i20 se základním motorem a výbavou s klimatizací a rádiem koupíte nově za 234 990 Kč, tedy o rovných pět tisíc levněji. Naopak silnější 1,4 pořídíte o dvacet tisíc dráž. Zlevnění je zřejmě řešení na zoufale špatné prodeje.
Naopak zdražení silnější verze, tedy motoru, který bude konkurovat jednotkám TSI u největší konkurence Fabie, nechápeme. Zřejmě má toto zdražení „dotovat“ zlevnění základní verze.
Dlouhodobě zaznamenáváme citelný pokles prodejů značky Hyundai. Nejvíce je viněna reklamní kampaň, která se svou útočnou metodou tvůrcům vymkla kontrole a otočila se proti značce. Další zavinění nese sama automobilka, která nechala vystupňovat situaci s dealery na takovou úroveň, že přišla o spousty prodejců.
Pomůže zlevnění i20 prodejům? Uvažujete o ní? Tak čtěte náš test:
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?