Hyundai i20 se základním motorem a výbavou s klimatizací a rádiem koupíte nově za 234 990 Kč, tedy o rovných pět tisíc levněji. Naopak silnější 1,4 pořídíte o dvacet tisíc dráž. Zlevnění je zřejmě řešení na zoufale špatné prodeje.
Naopak zdražení silnější verze, tedy motoru, který bude konkurovat jednotkám TSI u největší konkurence Fabie, nechápeme. Zřejmě má toto zdražení „dotovat“ zlevnění základní verze.
Dlouhodobě zaznamenáváme citelný pokles prodejů značky Hyundai. Nejvíce je viněna reklamní kampaň, která se svou útočnou metodou tvůrcům vymkla kontrole a otočila se proti značce. Další zavinění nese sama automobilka, která nechala vystupňovat situaci s dealery na takovou úroveň, že přišla o spousty prodejců.
Pomůže zlevnění i20 prodejům? Uvažujete o ní? Tak čtěte náš test: