Na letošním autosalonu v Ženevě představila britská automobilka Bentley nový koncepční vůz jménem EXP 10 Speed 6 concept. Nyní se o tomto koncepčním voze vyjádřil sám šéf automobilky.
Během automobilové výstavy Pebble Beach Concours d'Elegance vyzpovídal americký zpravodajský server TheDetroitBureau.com ředitele automobilky Bentley, Wolfganga Durheimera. Ten přiznal, že Bentley opravdu připravuje sériovou verzi konceptu EXP 10 Speed 6.
Na otázku, kdy bude sériová verze představena vedení koncernu Volkswagen, které bude mít samozřejmě konečné slovo ohledně výroby nového modelu, odpověděl, že to v současnosti nikdo neví. Na konceptu EXP 10 Speed 6 se dle něj sice usilovně pracuje, ale většina automobilky je nyní stoprocentně zaměstnána testováním prototypů SUV Bentayga, které se již velmi brzy oficiálně představí světu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?