Nedávno jsme vám přinesli fotogalerii chystané novinky od italské automobilky s rozzuřeným býkem ve znaku. Jednalo se o nové, šílené Lamborghini Aventador Roadster SuperVeloce.
Pokud nepatříte mezi ty, kteří hovoří italsky, slovo Veloce znamené rychlý. A o tom, že je tento roadster opravdu superrychlý, nemá nikdo pochyby. Pod jeho kapotou nalezneme totiž vidlicový dvanáctiválec 6,5 litru s výkonem 750 koní. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 2,9 vteřiny a jeho maximální rychlost je 350 km/h.
Nyní automobilka se sídlem v Sant'Agatě zveřejnila i ceník. V plánu má vyrobit pouze 500 těchto šíleností na čtyřech kolech. Cena základního modelu u nás, na starém kontinentě, začínat na hodnotě 357 000 € (zhruba 9 800 000 Kč). V Americe bude cena startovat na 530 075 $ (cca 13 000 000 Kč).
Pokud máte o ten vůz zájem, nemůžete si dovolit s objednávkou váhat. Stačí si vzpomenout na Aventador SV. Jeho výroba byla omezena na 600 vyrobených kusů a již 3 měsíce po jeho představení Lamborghini ohlásilo, že vůz je stoprocentně vyprodaný.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.