Jste připraveni na pořádnou „bombu“? Jste připraveni na vítr ve vlasech? Na rychlost 350 km/h s otevřenou střechou? Přivítejte tedy Aventador Super Veloce roadster.
Přípravy na Pebble Beach vrcholí. Lamborghini samozřejmě nepřijede s prázdnou. Ukáže nám úžasnou otevřenou verzi roadster nejostřejšího Aventadoru s přídomkem Super Veloce, neboli ve zkratce SV.
Vzhledem odráží styl verze kupé, která nám byla už před časem představena. Teď je tu ale otevřená verze, která má střechu tvořenou dvěma černými panely, přičemž každý z nich váží necelých 6 kilogramů.
Pod kapotou je samozřejmě vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s výkonem 750 koní (552 kW) a maximem točivého momentu o hodnotě 690 Nm. Stovku toto monstrum zvládá za 2,9 sekundy a maximálně uhání již zmíněných 350 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.