Nissan GT-R je neobyčejný supersport, který na sebe láká pozornost ať projede kudykoli. Vyrábí se ale již od roku 2007 a není tak divu, že se již hojně mluví o jeho nové generaci.
Nedávno se proslýchalo, že práce na novém GT-R stagnují. Tyto informace se ale ukazují jako nepravdivé. Práce totiž nestagnují, pouze byly přesunuty. Zatímco současná generace byla takřka celá vyvinuta výhradně v Japonskou, budoucí vůz je ve velké míře vyvíjen v Evropě a Severní Americe.
Právě s touto informací přišel server motoring.com.au. Také ale přináší informaci, že si Nissan pohrává s myšlenkou, že by nové GT-R mohlo být postaveno rovnou ve dvou karosářských provedeních. Vedle tradičního kupé by se mohla objevit i verze sedan. Ta by byla ovšem distribuována pod luxusní odnoží Nissanu – Infiniti.
Infiniti by tak mohla konkurovat Mercedesu, Audi či Porsche. Tohoto čtyřdvéřového sedanu bychom se mohli dočkat již za 3 roky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?