Drby jsou velice záludné. Někdy se mohou potvrdit a někdy zase ne. Dlouho se šuškalo, že Hyundai přijde již brzy s novým sportovním vozem. Nyní se k věci ale vyjádřila samotná automobilka.
Jako poslední počin jihokorejské automobilky Hyundai mezi sportovními můžeme zmínit dosti přehlížené Hyundai Genesis Coupé. To se ale dlouho nezmění. Britský magazín AutoCar totiž přinesl informaci, že Hyundai stavbu nového sportovní vozu zcela smetlo ze stolu.
Dlouho se předpokládalo, že Hyundai postaví vůz, který si bude brát inspiraci v koncepčním voze PassoCorto. Hyundai by si sice rádo zvýšila svůj status v očích zákazníků, k čemuž by ryzí sporťák jistě dopomohl.
Zástupce Hyundai ale uvedl, že obstát v tak konkurenčním prostředí, jakým je trh sportovních vozů, je velice nákladné a obtížné. Jihokorejská automobilka by se v současné době raději zaměřila spíše na úpravu svých současných modelů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?