Britský výrobce supersportů z Wokingu se chystá již v roce 2018 nahradit současný model 650S. Přesně s touto informací přišel nedávno britský magazín AutoCar.
Tento model ponese pravděpodobně jméno P14. Ten by se měl stát prvním členem nové série McLarenu. Do této série by pak měl přibýt každý rok jeden nový vůz.
P14 by měl být postaven primárně z uhlíkových vláken. Pod kapotou mu bude tlouci srdce s výkonem přesahující hodnotu 650 koňských sil.
Ředitel oddělení designu McLaenu, Frank Stephenson, se pro AutoCar také vyjádřil ohledně designu P14. Bude dokonce odvážnější, než tomu bylo u hypersportu P1.
Cena budoucí P14 by mohla vycházet z ceny současného modelu 650S. Je tedy očekáváno, že se bude pohybovat kole 200 000 liber (7 800 000,- Kč).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.