Potřebuje svět další extrémní supersport typu LaFerrari a P1? To je otázka, kterou nyní řeší Aston Martin. A pokud by záleželo na nás odpověď by zněla jednoznačně: "Ano potřebuje!"
Aston Martin Vulcan je extrémní supersport, který je postaven s cílem znesnadnit existenci Ferrari FXX na jeho postu krále vozů určených speciálně pro závodní okruhy. Autmobilka Aston Martin se ale nyní vyjádřila v tom smyslu, že se snaží najít cestu pro postavení takové verze Vulcanu, která by mohla získat homologaci k běžnému silničnímu provozu. Nejprve ale musí Aston Martin zjstit, má-li vůbec smysl přestavět okruhovou bestii s výkonem přesahující 800 koní na silniční vůz a pustit se tak do křížku s vozy typu LaFerrari nebo McLaren P1.
Pokud by takový Vulcan vůbec vznikl, je dosti pravdě podobné, že by svou cenou překonal i současnou verzi určenou pro jízdu na okruhu, která nese cenovku 2,5 milionu € (67 500 000 Kč).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?