Ferrari delší dobu pracuje na ostřejší verzi modelu F12 Berlinetta, který by měl dostat nižší váhu, vyšší výkon a označení Speciale.
Zpočátku se zdálo, že výrobce jej označí jako F12 M, ale později se ve vydaných zprávách ukázalo, že se na scénu dostane kultovní označení Speciale. Vrcholné provedení pak bude prodávano vedle stávající standardní F12ky. Podle britského magazínu Autocar by mělo Speciale nabídnout až 760 koní, což je opravdu solidní hodnota.
Britský časopis dále informuje, že F12 Speciale by mohlo shodit na váze až 200 kg. S vyšším výkonem a mnohem nižší hmotností se přiostřená F12 dostane z 0 na 100 km / h za méně než tři sekundy, zatímco nejvyšší maximální rychlost se přehoupne přes 340 km / h.
Nový vrcholný model by se mohl ukázat v březnu roku 2016 na autosalonu v Ženevě, ačkoli jsou malé šance na to, že jej budeme moci vidět ještě letos v září ve Frankfurtu nad Mohanem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?