Japonská luxusní odnož Toyoty, značka Lexus, pokračuje v omlazování své modelové nabídky a přišla s faceliftem pro hybridní model CT 200h.
Při pohledu na vůz pozná změny jen opravdový znalec, protože se změnila prakticky jen maska chladiče. Ta dostala nový design s novým chromovaným orámováním. Hatchback může být rovněž vybaven nově střešním oknem se solárními panely, které uloží získanou sluneční energii do akumulátorů.
V oblasti technologií se omlazený Lexus CT 200h dá nově objednat se systémem Lexus Enform a Lexus Enform Service Connect. Tyto systémy posílají informace o vozidle na smartphone majitele a nabízí live sledování vozu 24 hodin denně, navigační pomoc, integraci populárních mobilních aplikací a využítí záchranných služeb pouhým stisknutím tlačítka.
O sílu se postará 1,8-litrový čtyřválcový motor, který je doplněn o generátor. Díky tomu dovede CT 200h produkovat kombinovaný maximální výkon 134 koní a spotřebovat jen 4 litry paliva na 100 km.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.