Příští generace Audi TT RS přijede na trhy v příštím roce a díky bohu, pod jeho kapotou najdeme opět přeplňovaný pětiválec.
Pro tentokrát ale nabídne solidní výkon 400 koní a bohužel, výhradně automatickou dvouspojkovou převodovku. Právě to je možná škoda, protože předešlá generace TT RS se zkraje premiéry prodávala naopak jen s manuální převodovkou a až o nějaký čas později uvedlo Audi možnost, připlatit si za sedmistupňový automat S-tronic.
Audi k této věci říká, že automatická převodovka DQ500 bude výrazně hladší, rychlejší a spolehlivější, než tomu bylo doteď. Samotné TT RS nové generace se nejspíše ukáže na letošním zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, do prodeje pak dostane na jaře 2016, a to i na trhu v USA. Tomu pomohla petice na Facebooku, kterou podepsalo více než 11 tisíc fanoušků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.