Příští generace Audi TT RS přijede na trhy v příštím roce a díky bohu, pod jeho kapotou najdeme opět přeplňovaný pětiválec.
Pro tentokrát ale nabídne solidní výkon 400 koní a bohužel, výhradně automatickou dvouspojkovou převodovku. Právě to je možná škoda, protože předešlá generace TT RS se zkraje premiéry prodávala naopak jen s manuální převodovkou a až o nějaký čas později uvedlo Audi možnost, připlatit si za sedmistupňový automat S-tronic.
Audi k této věci říká, že automatická převodovka DQ500 bude výrazně hladší, rychlejší a spolehlivější, než tomu bylo doteď. Samotné TT RS nové generace se nejspíše ukáže na letošním zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, do prodeje pak dostane na jaře 2016, a to i na trhu v USA. Tomu pomohla petice na Facebooku, kterou podepsalo více než 11 tisíc fanoušků.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?