Lamborghini Asterion se do výroby nežene, velký Urus je vyšší prioritou

lamborghini asterion
lamborghini asterion, foto: Lamborghini
ar5 22. července 2015 07:50
Sdílej:

Italská společnost Lamborghini se začala tvářit dost nejistě ohledně termínu, ve kterém by se měla spustit produkce modelu Asterion.

Koncepční Asterion LPI 910-4 jsme mohli spatřit na loňském pařížském autosalonu a značka tím dala jasně najevo, že v případě potřeby umí Lamborghini stvořit dokonale vypadající hybridní supersport. Jenže v současné době se pozornost zaměřuje na velké SUV se jménem Urus, což znamená jisté změny.

Generální ředitel značky Stephan Winkelmann zmínil, že hlavní myšlenkou konceptu bylo prokázat, že pokud se splní uložené předpisy, Lamborghini by bylo schopno vytvořit elektrické auto s dojezdem na elektřinu nejméně 48 km. Nastává však otázka, kdy vlastně hybrid od Lamborghini spatří světlo světa.

Model Urus je nyní hlavní prioritou a podle něj se musí nastavit vše tak, aby se stihla jeho produkce do roku 2018. Vůz bude vyladěn pro klasické silnice, takže nečekejte žádný off-road, kterým byl jeho předchůdce s logem LM002 alias "Rambo Lambo."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.