Italská společnost Lamborghini se začala tvářit dost nejistě ohledně termínu, ve kterém by se měla spustit produkce modelu Asterion.
Koncepční Asterion LPI 910-4 jsme mohli spatřit na loňském pařížském autosalonu a značka tím dala jasně najevo, že v případě potřeby umí Lamborghini stvořit dokonale vypadající hybridní supersport. Jenže v současné době se pozornost zaměřuje na velké SUV se jménem Urus, což znamená jisté změny.
Generální ředitel značky Stephan Winkelmann zmínil, že hlavní myšlenkou konceptu bylo prokázat, že pokud se splní uložené předpisy, Lamborghini by bylo schopno vytvořit elektrické auto s dojezdem na elektřinu nejméně 48 km. Nastává však otázka, kdy vlastně hybrid od Lamborghini spatří světlo světa.
Model Urus je nyní hlavní prioritou a podle něj se musí nastavit vše tak, aby se stihla jeho produkce do roku 2018. Vůz bude vyladěn pro klasické silnice, takže nečekejte žádný off-road, kterým byl jeho předchůdce s logem LM002 alias "Rambo Lambo."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?