McLaren totiž oznámil, že všech plánovaných 500 kusů už našlo svého majitele. Vůz byl přitom odhalen letos na ženevském autosalonu a už tehdy se o okolo něj točila velká pozornost. Verze 675LT je založena na slabším 650S, oproti kterému má prodlouženou záď.
To přispívá k tomu, že ve vysokých rychlostech je vytvářen až o 40 procent větší přítlak. K tomu je nutno připočíst i úbytek na váze 100 kg, takže 675LT je vlastně silničním speciálem vhodným i na závodní okruhy.
Když už mluvíme o výkonu, pod kapotu zde pracuje twin-turbo 3,8-litrový osmiválec s výkonem 675 koní a 700 Nm točivého momentu. Spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou SSG, což umožňuje autu zrychlení z 0-100 km/h za 2,8 sekundy a maximální nejvyšší rychlost 330 km / h.