Pokud patříte k těm, co mají tučné bankovní konto a doufali jste, že si koupíte ostrý McLaren 675LT, pak pro vás bude následující zpráva méně potěšující.
McLaren totiž oznámil, že všech plánovaných 500 kusů už našlo svého majitele. Vůz byl přitom odhalen letos na ženevském autosalonu a už tehdy se o okolo něj točila velká pozornost. Verze 675LT je založena na slabším 650S, oproti kterému má prodlouženou záď.
To přispívá k tomu, že ve vysokých rychlostech je vytvářen až o 40 procent větší přítlak. K tomu je nutno připočíst i úbytek na váze 100 kg, takže 675LT je vlastně silničním speciálem vhodným i na závodní okruhy.
Když už mluvíme o výkonu, pod kapotu zde pracuje twin-turbo 3,8-litrový osmiválec s výkonem 675 koní a 700 Nm točivého momentu. Spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou SSG, což umožňuje autu zrychlení z 0-100 km/h za 2,8 sekundy a maximální nejvyšší rychlost 330 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?