Pokud patříte k těm, co mají tučné bankovní konto a doufali jste, že si koupíte ostrý McLaren 675LT, pak pro vás bude následující zpráva méně potěšující.
McLaren totiž oznámil, že všech plánovaných 500 kusů už našlo svého majitele. Vůz byl přitom odhalen letos na ženevském autosalonu a už tehdy se o okolo něj točila velká pozornost. Verze 675LT je založena na slabším 650S, oproti kterému má prodlouženou záď.
To přispívá k tomu, že ve vysokých rychlostech je vytvářen až o 40 procent větší přítlak. K tomu je nutno připočíst i úbytek na váze 100 kg, takže 675LT je vlastně silničním speciálem vhodným i na závodní okruhy.
Když už mluvíme o výkonu, pod kapotu zde pracuje twin-turbo 3,8-litrový osmiválec s výkonem 675 koní a 700 Nm točivého momentu. Spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou SSG, což umožňuje autu zrychlení z 0-100 km/h za 2,8 sekundy a maximální nejvyšší rychlost 330 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?