Mini Superleggera se s největší pravděpodobností opravdu dočká své sériové podoby. Kdy tomu bude a více technických specifikací se dočtete v následujících řádcích.
Nedávno jsme vám přinesli informaci, že britská automobilka Mini stále zvažuje výrobu dvousedadlového sportovní roadsteru, který by vycházel z konceptu Superleggera. Magazín AutoCar nyní přichází s informací, že Mini je odhodlané takový vůz opravdu postavit.
Novinka v portfoliu Mini, by měla přímo konkurovat modelu japonské Mazdy MX-5. Šéf Mini, Peter Schwarzenbauer, v rozhovoru pro AutoCar uvedl, že jeho podřízení již tvrdě pracují na tom, aby se Superleggera dostala co nejdříve na silnici. AutoCar konkrétně uvádí, že bychom se mohli Superleggery dočkat na již v roce 2019.
Vůz bude podle všeho postaven na zkrácené platformě UKL, kterou využívá i současné generace hatchbacků Mini.
Co se týče motorizace, jsou očekávány tříválcové i čtyřválcové varianty benzínových a dieslových motorů s objemy od 1,5 do 2,0 litrů. Výkonnostní spektrum se pohybuje od nejslabší verze 134 koní až k verzi John Cooper, která bude disponovat 227 koňmi.
Hovoří se ale i o tom, že vůz bude využívat benzínovo-elektronický plug-in hybridní motor s výkonem 216 koňských sil a pohonem všech čtyř kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.