Odhalení Mitsubishi Pajero Sport se již nevyhnutelně blíží a nové informace stejně jako fotografie a videa se na nás hrnou ze všech stran.
Mitsubushi přichází s omlazenou verzí svého úspěšného SUV zaměřeného primárně na sportovně laděné zákazníky - Pajero Sport. V Japonsku a Austrálii je vůz znám pod názvem Challanger, v Severní Amereci poté jako Montero Sport.
Nové Pajero Sport se celému světu představí ve své plné kráse již prvního srpna v Bangkoku na tamním autosalonu. Jak to tak bývá, na internetu již koluje mnoho fotografií, na kterých je zachycena nová generace tohoto SUV, v ulicích zcela bez maskování. O tom jsme vás informovali v následujícím článku.
Nyní ovšem automobilka do světa vypustila oficiální video, ve kterém se představují křivky nového Pajera Sport.
Předpokládá se, že základní motorizací bude 3,0 litrová „vé šestka“ s výkonem 224 koní. V nabídce by neměl chybět ani 2,4 litrový diesel a benzínovo-elektronický plug-in hybridní agregát.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?