Poprvé se podařilo otevřít dveře nové Giulie. Interiér vám vyrazí dech!
Už víme, jak se povedla zvenčí, víme také některé technické specifikace. Dokonce víme, jak zní její nejsilnější motor. Ale pořád jsme neodemkly dveře, abychom se podívali, jak si Italové dali záležet s interiérem.
Několika šťastlivcům se podařilo nahlédnout do interiéru a dokonce s foťákem. Jeden takový vypustil své fotky na facebook. Jak tedy vypadá uvnitř?
Na první pohled zaujme zploštělý volant s integrovaným startovacím tlačítkem (evokuje některé modely Ferrari). Kulatá řadící páka s karbonovým dekorem, ladí s karbonem na středovém tunelu. Masivní hrana přístrojové desky vystupuje do prostoru a tvoří zajímavou linii. Hned pod ní je umístěn rozměrný (s úhlopříčkou cca. 9 palců) displej multimediálního systému.
Za pozornost stojí skořepinové sedačky z karbonu (zřejmě imitace stejně jako na středovém panelu). Samotné čalounění je v provedení kombinace kůže a látka.
Celkové zpracování je skutečně velmi působivé. Krásné detaily, zřejmě i ergonomie je na vysoké úrovni. Image italské krásky se tak nadále zlepšuje. Jak se líbí vám? Napište nám to do diskuze!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.