V Americe extrémně silné sedany letí. Svou příležitost chce uchopit i Nissan a teď váhá, zda jeden takový ultra sedan postavit na základech modelu Maxima.
Má to však svůj háček. Takový vývoj není levná záležitost a doby, kdy si automobilky mohly dovolit utrácet za nevýdělečné modely jsou nenávratně pryč. Proto manažer zodpovědný za model Maxima odpovídá na otázku, „zda se na Nismo verzi můžeme těšit“, logicky:
„Tato možnost tu samozřejmě je, už delší dobu zjišťujeme, zda se jedná o verzi, která by byla na trhu atraktivní a měla potenciál být výdělečnou“. Navíc dodal, že „Značka Nismo zažívá velký růst a přímo se nabízí rozšířit ostré verze o sedan“.
Nyní nabízí Maxima vidlicový šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 223 kW a maximem točivého monetu 353 Nm. Od ostré verze můžeme očekávat daleko víc. Však divize Nismo má k dispozici spoustu alternativ.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?