Nová generace populárního offroadu Mitsubishi Pajero Sport byla včera nafocena bez jakéhokoliv maskování, a to i přes to, že jeho premiéra se chystá až na 1. srpna tohoto roku.
Nafocené snímky nám tak defacto představily vůz v celéh jeho kráse, což se výrobci asi nebude líbit. Nové Pajero Sport vypadá trošku kosmickým dojmem, dostalo úzké přední světlomety a obří masku s prolisy pro přístup vzduchu k motoru.
Mezi další unikátní prvky auta patří zvláštně vypadající zadní světla, která si zřejmě vzala inspiraci z dřívěj představeného konceptu GR-HEV. Jak je navíc patrné, nejspíše se díváme na vrcholnou verzi, takže některé prvky s největší pravděpodobností nebudou na každém kusu.
Vůz bude sdílet techniku s novým Mitsubishi L200, takže pod kapotou Pajera Sport se objeví motory s objemem okolo 2,4 a 2,5 litru a výkonem 128 koní a 194 Nm točivého momentu a dále pak o výkonu 180 koní a 430 Nm. Dostupnost motorů však bude značně záviset na konkrétním trhu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?