Nová generace populárního offroadu Mitsubishi Pajero Sport byla včera nafocena bez jakéhokoliv maskování, a to i přes to, že jeho premiéra se chystá až na 1. srpna tohoto roku.
Nafocené snímky nám tak defacto představily vůz v celéh jeho kráse, což se výrobci asi nebude líbit. Nové Pajero Sport vypadá trošku kosmickým dojmem, dostalo úzké přední světlomety a obří masku s prolisy pro přístup vzduchu k motoru.
Mezi další unikátní prvky auta patří zvláštně vypadající zadní světla, která si zřejmě vzala inspiraci z dřívěj představeného konceptu GR-HEV. Jak je navíc patrné, nejspíše se díváme na vrcholnou verzi, takže některé prvky s největší pravděpodobností nebudou na každém kusu.
Vůz bude sdílet techniku s novým Mitsubishi L200, takže pod kapotou Pajera Sport se objeví motory s objemem okolo 2,4 a 2,5 litru a výkonem 128 koní a 194 Nm točivého momentu a dále pak o výkonu 180 koní a 430 Nm. Dostupnost motorů však bude značně záviset na konkrétním trhu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?