Nová generace populárního offroadu Mitsubishi Pajero Sport byla včera nafocena bez jakéhokoliv maskování, a to i přes to, že jeho premiéra se chystá až na 1. srpna tohoto roku.
Nafocené snímky nám tak defacto představily vůz v celéh jeho kráse, což se výrobci asi nebude líbit. Nové Pajero Sport vypadá trošku kosmickým dojmem, dostalo úzké přední světlomety a obří masku s prolisy pro přístup vzduchu k motoru.
Mezi další unikátní prvky auta patří zvláštně vypadající zadní světla, která si zřejmě vzala inspiraci z dřívěj představeného konceptu GR-HEV. Jak je navíc patrné, nejspíše se díváme na vrcholnou verzi, takže některé prvky s největší pravděpodobností nebudou na každém kusu.
Vůz bude sdílet techniku s novým Mitsubishi L200, takže pod kapotou Pajera Sport se objeví motory s objemem okolo 2,4 a 2,5 litru a výkonem 128 koní a 194 Nm točivého momentu a dále pak o výkonu 180 koní a 430 Nm. Dostupnost motorů však bude značně záviset na konkrétním trhu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?