Kdo má rád extrémně vzácné supersporty, tak nyní je jeden na prodej. Jedná se o vzácné Lamborghini Sesto Elemento, které nemá skoro nic najeto a vyrobilo se jej pouhých 20 kusů.
Lamborghini Sesto Elemento je jistě jedním z nejžádanějších hypersportů světa, protože nabízí velmi radikální design a také nízkou hmotnost pouhých 999 kg. K tomu je nutné připočíst to, že vůz je poháněn atmosférickým desetiválcem s objemem 5,2 litru. Ten dodává výkon 570 koní a 540 Nm točivého momentu.
Asi se nebudete divit, že tohle monstrum zrychlí z 0-100 km / h za dvě a půl sekundy, zatímco nejvyšší rychlost činí více než 300 km / h. Jedná se tak o jeden z nejrychleji akcelerujících automobilů na světě a podle dostupných informací je vůz na snímku jediným kusem, který se na celé planetě aktuálně prodává.
Díky exkluzivitě a jedinečnosti chce prodávající za vůz rovné 3 miliony eur, i tak ale nemáme obavu o to, že si svého kupce nenajde. Budoucí majitel se totiž může rozhodnout vůz koupit jako investici, moc s ním nejezdit a za pár let jej prodat za mnoho víc peněz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?