SUV kam se podíváte, další do počtu bude od DS, tedy luxusní odnože Citroenu.
Už za tři roky se dočkáme nové generace DS 3, která brázdí silnice od roku 2009. Už ale nebude jako hatchback, ale s karoserií SUV. Jednoduché vysvětlení je to, že si to tak přeje trh. To co o tom říká neoficiálně automobilka je věc důvěry.
„DS3 se potřebuje odlišit od Citroenu C3, proto bude příští generace SUV“, tvrdí automobilka. Není to jen ospravedlnění toho, že chtějí za každou cenu SUV, po kterých hladoví trh a DS 3 se prostě na tuto úlohu hodí?
Už dříve se ale mluvilo o tom, že dorazí SUV pod značkou DS. Je to pár let, co jsme měli možnost spatřit koncept DS Wild Rubis, který nám dnes posloužil v roli ilustrační fotky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?