Opel vsází na nový diesel a funkce infotainmentu, bude to stačit na oživení prodejů?
Opel Insignia sice přesluhuje, ale to neznamená, že jí Opel nedopřeje nejmodernější diesel a novinky v infotainmentu, zvlášť pokud se jí nedaří oslovovat zákazníky jako dřív a její prodeje stabilně klesají.
Nový turbodiesel o objemu 1,6 litru nahradí doposud nabízený dvoulitr. S výkonem 100 kW zvládá zrychlit na 100 km/h během 10,9 sekund a kombinovaně spálí jen 3,8 litru motorové nafty na 100 km.
Slabší, „entry“ varianta disponuje 88 kW a zvládá zrychlení na 100 kilometrů v hodině za 11,9 sekundy. Spotřeba se papírově drží těsně pod čtyřmi litry, tedy na hodnotě 3,9 litru na 100 km.
Kromě nové 1,6 CDTI dostává Insignia nový navigační systém Navi 900, IntelliLink a systém Apple CarPlay, který známe už z jiných automobilů. Tento doping má pomoci Insignii překlenout období čekání na novou generaci. Uvidíme, jak se tento tah Opelu povede.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?