Nedávno jsme vás informovali o tom, že nejostřejší Lambo všech dob se již beznadějně vyprodalo a tak se u automobilky chystá další produkce, tentokrát se však bude jednat o otevřený Roadster.
S informací přišel britský Top Gear, který hovořil s vedením samotné značky. To prozradilo, že společnost Lamborghini již v současné době přijímá první objednávky a výroba otevřeného agresora bude omezena na 500 kusů.
Otevřené provedení Aventadoru SV Roadster bude nepochybně používat 6,5-litrový motor V12, který vyprodukuje 750 koní a 690 Nm točivého momentu. Motoro bude připojen k sedmi stupňové převodovce ISR a výkon půjde na všechna čtyři kola.
Díky tomu mají zákaznící u svého roadsteru očekávat zrychlení z 0 do 100 km / h okolo 3 sekund a nejvyšší maximální rychlost dosáhne až 350 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?