Název Lexus SC byl poprvé použit již v roce 1991. Pak se objevil v roce 2001 a nyní to vypadá, že ho Lexus opět vzkřísí pro budoucí model.
Jsem přesvědčen, že naprosto všichni fanoušci pořadu Top Gear znají dobře Lexus SC z roku 2001. Čtenářům, kteří nejsou příznivci Jeremyho Clarksona, Jamese Maye a Richarda Hamonda situaci osvěžím. Jedná se o dvoumístné coupé, které bylo světu představeno na Ženevském autosalonu roku 1999. Hlavní ale je (alespoň pro nás fanoušky Top Gearu), že Lexus SC430 byl na speciálním DVD, které moderovala dvojice Clarkson a May, vyhlášen jako úplně nejhorší auto v historii lidstva.
A právě název tohoto kupé, které svým vzhledem mělo připomínat jachty, kotvící v jihofrancouzských přístavech, bude vzkříšen a přiřčen novému vozu v portfoliu Lexusu.
S touto informací přichází server AutoBlog.com a dodává, že se bude jednat o velké dvoumístné kupé konkurující velikánům jako jsou Mercedes SL nebo BMW řady 6.
Vůz bude vycházet z konceptu LF-LC. Srdcem vozu se pravděpodobně stane pětilitrový motor V8 s výkonem 467 koní, kterým je v současnosti osazen model RC F. Také se ale objevují spekulace, že by nové kupé mohl být poháněno novým motorem V6 s hybridní technologií.
Na trhu bychom se této novinky mohli dočkat již v roce 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.