Z minulosti jsme zvyklí, že stáje F1 se často angažovali ve výrobě vozů pro silniční provoz. Stačí si vzpomenout na slavný McLaren F1 nebo Renaul Williams Clio. Podle slov šéfa Infinity Red Bull Racing se možná rakouská stáj mezi tyto výrobce již brzy připojí.
Pokud patříte mezi fandy motorsportu a pravidelně sledujete dění kolem formule 1 jistě víte, jaké trápení prožívá stáj Infinity Red Bull Racing poslední dvě sezóny. Možná i proto by inženýři rádi unikly alespoň myšlenkami do jiného světa. A je dost možné, že to bude svět civilních aut. Šéf stáje, Christina Horner, totiž potvrdil v rozhovoru pro britský AutoCar, že je opravdu možné, že závodní stáj z Milton Keys opravdu postaví vůz pro silniční provoz.
Pokud je tomu skutečně tak, pravděpodobně by se jednalo o reálnou verzi konceptu, který Red Bull navrhl pro závodní hru Gran Turismo 6. Tento návrh nesl označení X2014 a dokázal zajet slavnou Nord Slaife za 3 minuty a 38 vteřin. Samozřejmě se jedná o čas zajetý ve hře Gran Turismo.
Je také velice pravděpodobné, že by se na výrobě značně podílela japonská automobilka Infinity, která je hlavním sponzorem závodního týmu. Oba subjekty již několikrát v minulosti spojili své síly i mimo závodiště. Stačí si vzpomenout na vůz Infinity FX Sebastian Vettel Version.
Je tedy otázkou, zda se i Infinity Red Bull Racing vydá cestou, jako kdysi McLaren se svým vozem F1.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?