Hodna dohání konkurenci dvacet minut po dvanácté. Až nyní chystá svůj malý crossover a stále ještě na bázi konceptu.
V Indonésii na Auto Show Honda konečně představí svou představu o crossoveru. Nazvala ho prozatím BR-V a jako koncept bude odrážet úmysly Hondy, jak se prosadit v nejrychleji rostoucím segmentu.
Už několikrát jsem zmiňoval, že kdo dnes nemá crossover, zbytečně přichází o zákazníky. Doba chce auta, která nejsou tím čím se tváří, chce auta, která na oko plní funkci levnějších a lépe jezdících kombíků a hatchbacků, chtějí styl, který je vlastně bez hlubší myšlenky.
Je kupodivu, že Honda až nyní pracuje na prototypech a konceptech crossoverů. Mazda i Nissan už své zástupce mají (CX-3 a Juke). Zatím se ví jen to, že BR-V bude především zaměřený na asijský trh a jeho derivát pro Evropu, bude mít mírné odlišnosti. Pod kapotu se podívá atmosférická 1,5 spalující benzín a bude posílat své „sportovní“ koně na přední kola. Víc zatím nevíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?