Nejmenší z nabídky Porsche úpěnlivě volá po nástupci. Marketing ale musí ještě stůj co stůj prodávat Boxster dokud to jen jde. Řešení je nasnadě, nová exkluzivní výbava pár prodejů zajistí.
Sportovní roadster je především pro mnoho zákazníků stylové auto. Výrazná červená barva, velká 19-ti palcová kola, černý interiér a naoko sportovní volant potažený Alcantarou. To jsou první důležité prvky, které exkluzivní paket pro Boxster S můžete pořídit u prodejců Porsche.
Dalšími „vylepšeními“ jsou na první pohled funkční díly, tedy nový zadní difuzor, výraznější a nový zadní spoiler a přední „lízátko“. Zda tyto „funkční“ díly vygenerují nějaký přítlak nám Porsche neřeklo, doufejme však, že ano.
Aby vše bylo kompletní, zmíním ještě „stylové“ červené pozadí budíků, včetně stopek, Alcantarou potaženou hlavici řadící páky automatu PDK, nebo červeně lakovaný klíč od vozu. Motor je pod kapotou bezezměn. Tedy klasický plochý šestiválec o objemu 3,4 litru, který vygeneruje 232 kW a 360 Nm. Stovku umí Boxster S pokořit za solidních pět vteřin, takže dynamikou vystačí kde komu. Maximálně umí uhánět skoro 280 km/h a přitom spotřebuje papírově jen 9,0 litru naturalu 98 na 100 km.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?