Nejmenší z nabídky Porsche úpěnlivě volá po nástupci. Marketing ale musí ještě stůj co stůj prodávat Boxster dokud to jen jde. Řešení je nasnadě, nová exkluzivní výbava pár prodejů zajistí.
Sportovní roadster je především pro mnoho zákazníků stylové auto. Výrazná červená barva, velká 19-ti palcová kola, černý interiér a naoko sportovní volant potažený Alcantarou. To jsou první důležité prvky, které exkluzivní paket pro Boxster S můžete pořídit u prodejců Porsche.
Dalšími „vylepšeními“ jsou na první pohled funkční díly, tedy nový zadní difuzor, výraznější a nový zadní spoiler a přední „lízátko“. Zda tyto „funkční“ díly vygenerují nějaký přítlak nám Porsche neřeklo, doufejme však, že ano.
Aby vše bylo kompletní, zmíním ještě „stylové“ červené pozadí budíků, včetně stopek, Alcantarou potaženou hlavici řadící páky automatu PDK, nebo červeně lakovaný klíč od vozu. Motor je pod kapotou bezezměn. Tedy klasický plochý šestiválec o objemu 3,4 litru, který vygeneruje 232 kW a 360 Nm. Stovku umí Boxster S pokořit za solidních pět vteřin, takže dynamikou vystačí kde komu. Maximálně umí uhánět skoro 280 km/h a přitom spotřebuje papírově jen 9,0 litru naturalu 98 na 100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.