Nejmenší z nabídky Porsche úpěnlivě volá po nástupci. Marketing ale musí ještě stůj co stůj prodávat Boxster dokud to jen jde. Řešení je nasnadě, nová exkluzivní výbava pár prodejů zajistí.
Sportovní roadster je především pro mnoho zákazníků stylové auto. Výrazná červená barva, velká 19-ti palcová kola, černý interiér a naoko sportovní volant potažený Alcantarou. To jsou první důležité prvky, které exkluzivní paket pro Boxster S můžete pořídit u prodejců Porsche.
Dalšími „vylepšeními“ jsou na první pohled funkční díly, tedy nový zadní difuzor, výraznější a nový zadní spoiler a přední „lízátko“. Zda tyto „funkční“ díly vygenerují nějaký přítlak nám Porsche neřeklo, doufejme však, že ano.
Aby vše bylo kompletní, zmíním ještě „stylové“ červené pozadí budíků, včetně stopek, Alcantarou potaženou hlavici řadící páky automatu PDK, nebo červeně lakovaný klíč od vozu. Motor je pod kapotou bezezměn. Tedy klasický plochý šestiválec o objemu 3,4 litru, který vygeneruje 232 kW a 360 Nm. Stovku umí Boxster S pokořit za solidních pět vteřin, takže dynamikou vystačí kde komu. Maximálně umí uhánět skoro 280 km/h a přitom spotřebuje papírově jen 9,0 litru naturalu 98 na 100 km.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.